Seba: Spänt läge

Som en del säkert lagt märke till har ytterligare ett inlägg här tagits bort från denna portal. Denna gång ett inlägg från Mr L. Nu funderar säkert vän av ordning vad som orsakat detta. Ja, det undrar jag nog lite också men bakgrundsuppgifterna kring det hela är diffusa och läget mellan ansvarig utgivare Taylor och Mr L sällsynt spänt.

När Taylor läst det bortplockade inlägget blev han av vad jag förstod så fly förbannad att han ställde ett ultimatum till Mr L. Ungefär: Ta bort inlägget eller så slutar jag. Mr L försökte förgäves få tag i Taylor som var så arg att han vägrade svara i telefonen. Jag försökte även fråga Taylor vad problemet var men han var knapphändig i sin information: "Mr L fick välja mellan att göra något åt inlägget eller så kvarstår inte vår vänskap" var hans bittra ord.

Av Mr L förstår jag att Taylor ansett inlägget som personangrepp och personangrepp är givetvis inget vi någonsin har sysslat med här på portalen. Det är bara ta en titt i arkiven för att förstå att vi aldrig har sysslat med något sådant. Ni behöver inte gå så djupt tillbaka i arkiven, det är bara att läsa de senaste inläggen för att inse att det här är en portal där vi sysslar med att älska och hylla folk... Lite vårt signum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Bloggtoppen.se