Seba: Kära medborgare: Döm nu inte belgarna...

Läser med fasa att det begåtts ett nytt hemskt mord på ett dagis. Den här gången rör det sig dock inte om psykoländer som USA eller Finland. Här rör det sig om Belgien. Taylors hemland Belgien. Mitt vänland Belgien. Europas anonymaste land trots att det de facto är Europas verkliga nav. Det är med stor sorg jag konstaterar att dårskapen har kommit till världens trevligaste land. Dessutom har det inträffade skett i den flamländska delen av Belgien, vilket svensk media är dålig på att belysa. Närmare bestämt i den ack så gemytliga byn Sint-Gillis Bij Dendermonde med sina mysiga gator och arkitektur.

Sådan här form av dårskap är det värsta som finns och mina tankar går till hela samhället och hela landet (eller förlåt enbart den flamländska delen av landet).

Eftersom jag vet att det svenska folket är dummare än vad man tror är jag rädd för hur det kommer låta på gator och torg när den här hemska nyheten diskuteras under dagen. Det kommer nämligen att låta på precis samma sätt som när ärkedåren Josef Fritzl härjade som värst i Österrike: Folk drar alla österrikare över en kam.
Nu är det belgarnas tur att få genomlida den svenska ariska trångsynheten och det är med stor klump i magen jag bävar för att röra mig ute idag...

Det har cirkulerat mycket obekräftade uppgifter i media idag. Jag vill klargöra för er alla att det inte är tio döda utan tre och att det INTE är en belgare som har genomfört detta dåd. Den sjuke fan kommer nämligen från en mentalklinik i Luxemburg. Så tänk er väldigt noga för innan ni smutskastar belgarna och framförallt flamländarna... Ni ska under dagen också ställa er frågan: Vilket land kommer Anders Eklund ifrån?
Kort och gott: Låt oss flamländare vara...

2 kommentarer:

  1. Flamländare... schlamländare...
    Valoner is the shit!

    SvaraRadera
  2. Det där tar jag personligt Direktörn...
    Jag vet att du älskar belgiska bakelser.

    SvaraRadera

 
Bloggtoppen.se