Taylor: Rosing dejtar legend

Den blonda, blåsta och dessutom fula Linda Rosing, som helt oförklarligt har fått ett eget dejtingprogram på kanal 5, har hamnat i blåsväder. Problemet är att hon setts träffa en kille flitigt som inte ingår i programmet. Detta är något som produktionsledningen till "Den rätte för Rosing" inte ser med blida ögon på. Man kan ju alltid hoppas att det inte blir något program alls.

Varför skriver jag då om detta kan man fråga sig. Jag kunde inte bry mig mindre om vad den sopan gör eller inte gör. Men det intressanta i detta fallet är vem det är hon dejtar. Jag hörde att Seba var på date nyligen, kan det vara han? Nej, så lågt skulle han aldrig sjunka. Istället visar det sig vara en annan legend, nämligen Peter Thelenius. Mannen bakom bla Basic Element.

Hur en sådan ikon kan sänka sig till att träffa en sådan groteskt bimbo förtäljer dock inte historien.

1 kommentar:

  1. Usch vad jag avskyr Rosing!!! Har ingen vidare koll på honom dock.

    Tack för en bra blogg. Den ska jag fortsätt att följa maniskt.

    SvaraRadera

 
Bloggtoppen.se