MR L från Polen: Jag har återuppstått!

Efter flera veckors bönande från den gode Taylor så har jag MR L från Polen bestämt mig för att göra comeback inom bloggvärden igen. Jag kommer att skriva på bloggen så fort jag hinner. (är förnärvarande en mycket upptagen man). Men jag lovar att skriva så fort jag hinner.

Jag kan passa på att säga att jag gottar mig åt att Taylors favoritband The Ark har bestämt sig för att lägga ner sin verksamhet, Det är inte en dag försent enligt mig. Vi får hoppas att den gode Christian Walz också går samma öde till mötes. Tyvärr ska Walz göra bort sig genom att vara med i Melodifestivalen. Något jag hoppas han gör så grundligt att han aldrig går upp på en scen igen.

Hoppas att ni läsare kommer med mycket kommentarer det sporrar en att skriva ännu mer.


MVH
MR L från Polen



..........

4 kommentarer:

  1. Vad har du emot dessa artister? Är det för att Walz och Salo är homosexuella? Man ved ju hur polacker ser på sådant...

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att dom är Sveriges sämsta artister någonsin. Och att dom skulle göra svenska folket en tjänst genom att lägga ner med det som dom kallar föer musik. för övrigt så är nästan hela östeuropa emot homosexuella. Så du kan inte bara lasta mitt eget folk för att vara emot homo-äktenskap.

    SvaraRadera
  3. Christian Walz är ju också polack! XD Du borde ju gilla honom då!

    SvaraRadera

 
Bloggtoppen.se