Taylor: Man Utd fulast i världen?

Det är en dåligt bevarad hemlighet var mina sympatier ligger då det kommer till fotboll. Som Seba tidigare har avslöjat här på portalen, så ligger mitt hjärta hos världens vackraste klubb, Arsenal. Det känns naturligtvis aningen bittert en kväll som denna. Mitt kära Arsenal har precis förlorat seriefinalen i Premier League borta mot Manchester United.

Efter en förlust som denna är det lätt att bli småaktig och skylla förlusten på otur eller på domaren. Jag ska dock "take the high road" som britterna säger, och enabart konstatera att Manchester United måste vara bäst i världen på att plocka fram fula spelare:

Ett axplock:

Fergies fluffer


Horseface


Alien vs Predator




Hitte-Nani



Stand in Fluffer




Shrek


Listan skulle kunna göras än längre. Men som sagt jag ska inte bli småaktig...


..........

11 kommentarer:

  1. Samma fula lag KNULLADE ditt jävla Arsenal.

    //
    "The Leader"

    SvaraRadera
  2. Nej, men det gör ditt försök till hån ÄNNU mer PINSAMT.

    I röven fick ni 1-0. Och då är jag inte ens Man Utd-fan, utan håller på Bristol!

    SvaraRadera
  3. Hehe mycket "knulla" och "röven" nu.

    Hade den behandlingen hjälpt utseendet hade din mamma varit snygg.

    Kom tillbaka när du gått ur högstadiet min käre ledare...

    SvaraRadera
  4. "Hade den behandlingen hjälpt utseendet hade din mamma varit snygg."

    Hade Arsenal sätt 10% av sina chanser hade ni varit ett bra topplag. Nu är ni inte det utan har fått slicka en massa fitta mot Spurs, Chelsea, Man Utd.

    Lär dig något GAYLOR(D).

    Förövrigt hoppas jag att Barca får (ett lag jag gillar, ÄLSKAR dock bara Bristol) i CL.

    SvaraRadera
  5. Just det.. glömde säga att ni fick PISK mot två nykomlingar (en på hemmaplan, va...). Så ja, FEM förluster PÅ HALVA SÄSONGEN.

    LOL'D.

    //
    "The Leader"

    SvaraRadera
  6. Du säger att han ska gå klart högstadiet? Vem fan är det som gör en lista på killar som du tycker är fula? Hur jävla moget är ditt din tönt? Bevisar bara att du är totalt efterbliven och förmodligen bög eftersom du sitter och kommenterar andra killars utseende. Äckel

    SvaraRadera
  7. Om vi ska kommentera deras utseende så har inte Arsenal så snygga spelare... Och det säger jag som tjej. Manchester United har mycket finare spelare än Arsenal

    SvaraRadera
  8. Nasri kan inte stänga munnen och jag säger bara Sagna!! Haha vilken frilla!

    SvaraRadera
  9. Kommer från ett misslyckat fan som håller på ett lag vars spelare som Ray Parlour, Martin Keown och Tony Adams har spelat för ? Där ansiktena har spytts upp...Kasta inte sten i glashus...
    Idiot...

    SvaraRadera
  10. Guld!
    Världens fulaste lag alla kategorier. Utseendemässigt alltså.

    SvaraRadera

 
Bloggtoppen.se