Seba: Mitt avslut...

Ett dygn har gått sedan vi publicerade det bästa inlägget som skrivits på denna portal. Dock råkade vi skriva en nedlåtande kommentar om ett koppel Arsenalspelare och det blev vårt fall.
I vårt öppna brev till Taylor och hans medmänniskor i Örebro valde vi att hitta ett substitut till Taylors familj eftersom det sista vi skulle göra är att smutskasta en sådan fin familj. Vi plockade istället in Arsenalspelare att kissa på eftersom vi verkligen inte skulle komma på blotta tanken att smutskasta Taylor med familj. Vad händer då? Jo, Taylor blir sårad till den milda grad att han går in och plockar bort ett inlägg för första gången i historien.

Detta rev förstås upp djupa i sår i mig vilket nu gör att jag lämnar portalen. Jag gör det genom att hänvisa till sidan www.lix.se där gemene man kan få sina verk analyserade på ett snabbt och effektivt sätt. Det hela genererar i att man får texten betygsatt efter vilken genre ens alster passar bäst i. Jag har nu passat på att klippa in ganska många av mina och Taylors texter och få dem bedömda.

Det komiska i det hela är att mina texter ständigt hamnar mellan 34-37 "poäng" och bedöms som "Lättläst, skönlitteratur, populärtidningar". Något jag visserligen inte är speceillt stolt över. Taylors texter hamnar alltid mellan 24-29 "poäng" vilket ger omdömet "Mycket lättläst, barnböcker".

Jag inser att den här bloggen är anpassad för barn, förmodligen mestadels EMD-fans och jag inser att när det kommer till EMD så är Taylor rätt man att få styra bloggen bäst egna villkor... Det är dessutom han som är portalens klarast lysande stjärna.

Till slut får jag och MR L tacka Taylor för samarbetet och avsluta med att klargöra att vi förstås inte hatar Taylor snarare älskar vi honom men men... Inget varar för evigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Bloggtoppen.se