Seba: Uttryck jag formligen hatar

1) Vinnarskalle... (Är så jäkla trött på detta tönteri så jag orkar inte kommentera det)
2) Att brinna för... (Alla i det här landet måste tydligen brinna för sitt jobb om det ska gå bra. Larvigt, den som har brunnit förstår mer än väl vad jag menar)
3) "Jag är så taggad... (Varenda djälva barnrumpa tycks säga det där vidriga ordet nuförtiden, men jag tror ingen av dessa förstår hur det uppkommit. Taggad var det...)
4) Ända in i kaklet (Någon simningsnisse sa detta vid ett par tillfällen och vad han inte visste då var att det skulle användas till fördärv)
5) Du måste bjuda på dig själv... (Till alla idioter som säger det har jag en enkel motfråga: Varför i hela världen måste jag det???)

Just precis när jag tänkte nöja mig ringer det en flane till jobbet och säger att han ska leverera en rapport... Där har vi ytterligare ett inneuttryck. Leverera: Jag blir så trött...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Bloggtoppen.se