Taylor: Om sanningen ska fram

Sällan har väl mailen ramlat in i den takt till portalen som nu är fallet. Frågorna är många efter de senaste dagarnas inlägg. Vi har tyvärr inte möjlighet att svara på alla mail. Eller rättare sagt så har vi ingen lust.

Faktum kvarstår dock att det varit en turbulent tid här på portalen. Liksom för våra vänner ute i bloggvärlden. Ett utdraget krig storlek mindre har uppstått mellan vår gode vän Ola Wiklander på Fotbollskanalen och vår ständige nemesis Marcus Birro. Ola har som många andra upptäckt hur Birro ljuger och förvränger sanningen på sin blogg och påpekat detta. Birro har svarat som sig bör med svordomar, könsord och annat som fungerar bra i sandlådan. Vi följer utvecklingen och lovar att återkomma i fallet när det händer mer. Marcus låter dock hälsa att detta inte kommer påverka vår förstaplats på hans hatlista. Som tack för detta publicerar vi detta nostalgiska klipp:




De flesta frågorna annars rör Sebas inlägg angående Let´s dance. Den stora frågan för mig där är varför han sänker sig till den nivån att bry sig om det programmet? Att han sedan inte vet vem Figge Norling är tycker jag inte är några konstigheter. Kort sammanfattat är han dvärgen i årets upplaga, med en diger karriär bakom sig med biroller i brevfilmer i Bullen och andra stora projekt som höjdpunkter. Sedan kan jag kanske tycka att inlägget borde hetat ”Systrarna Graaf, vem är vem?” då detta inte verkar vara Sebas starka sida. Men återigen, vem bryr sig? Slår man samman båda systrarna så kanske man får ihop intressant info nog för en normal person. Dessutom en IQ på 94. Det finns en anledning till att det kallas "graaft utvecklingsstörd".

Efter de interna motsättningarna här på Portalen, som Seba redogjort för, mellan undertecknad och Mr L från Polen, har kritiken ramlat in. Detta trots att jag tog första steget mot försoning och sträckte ut en fredlig hand med ett inlägg i kärlekens tecken. Tydligen ska det varit aningen krångligt att förstå då delar var skrivet på latin. Denna kritik ställer jag mig helt frågande inför då jag antog att, helt enligt Polens utveckling, latin fortfarande talas där...


..............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Bloggtoppen.se